lördag 4 juli 2009

Semestertider

Igår var min sista dag på förskolan i Huvudsta. Inte så många barn men varmt och kvavt. Åskan och blixten pratade så vi gick in och tittade på regnet som forsdae ner men inte blev det svalare för det. Vi plockade efter oss och jag hoppas att jag plockade ordentligt på båda avdelningarna så att de kan komma åt att rengöra golven ordentligt.
Jag hoppas att de böcker jag handlade till alla avdelningarna ska komma till användning. Jag tänkte på era barn och köpte böcker därefter. En prinsessbok till Sm, en totte till RU och Loranga till Sa.
Ni ska veta att jag har trivts väldigt bra hos er och jag hoppas att ni är nöjda med mitt arbete hos er. Kommer att sakna er men jag kommer garanterat att komma och hälsa på.
Nu ska jag ha 4 veckors semseter.........

1 kommentar:

  1. Hej !
    Klart du har gjort ett bra jobb - jättebra, Du är så bra o mysig..
    Och böckerna blir nog väl använda.
    Ha det bra
    Kram/ Suzi

    SvaraRadera