tisdag 12 januari 2010

Hua


Vad rått och kallt det har vart ute idag. Efter en timma ute var jag nästan genomfrusen.....imorgon tar jag med mig min tjocka vinterjacka att ha ute på gården.

Idag vart det arbete på småbarn, de är så goa och personalen gillar jag att arbeta med......=). imorgon blir det samma avdelning......=)

Jag undrar över en sak...........när blir det varmare???????

Skojar bara med er, hjärnan finns faktiskt kvar för idag tog jag ett mkt bra beslut som gör att jag blir starkare i mig själv. Jag kan och jag vill ha det bra.


Tänker på dig


Love ya

2 kommentarer:

  1. Jag förstår er om ni fryser när ni är ute. Känns som det inte spelar någon roll hur mycket man än byltar på sig.

    Vad skönt det är när man tar beslut! Stå på dig gumman!

    SvaraRadera
  2. Tack Laila. Det är alla de orden från vänner som gör mig starkare dag för dag. Detta beslut är det viktigaste i mitt liv just nu.

    SvaraRadera