torsdag 18 juni 2009

Midsommar


Jag gillar inte storhelger och nu när jag är singel behöver jag inte göra mig till. Jag säger inte att jag tyckte det var jobbigt när jag var sambo utan jag tycker inte att jag har ngt att fira nu. Singel, ensam kvar i stan....varför fira. Nu ska jag inte börja tycka synd om mig själv utan stänga av känslorna, bli iskall, fan va skönt det skulle va.

Bara gå genom livet och inte bli sårad. Älska det vill jag göra men jag vill inte bli sårad. Det är svårt att gå vidare.

Tänk om, tänk om hon aldrig hade funnits. Tänk om han kunde vart trogen, tänk om, men nu är det inte så och kommer aldrig bli så. Det har jag fattat nu efter dessa dagar. Mkt snack och liten låda. Jag slutar nu, orkar inte mer. Du ska inte få göra mitt sinne mörkt igen. Det ska bli ljusare dag för dag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar