lördag 20 juni 2009

Solig


Det är allt bra konstigt med livet. Ibland, på midsommarafton, går det upp och som idag mår jag toppen. Solen skiner och jag mår så bra. Visst jag grät en skvätt imorse men nu mår jag bättre än någonsn.

Nästa vecka ska det bli sommar äntligen och på måndag kommer lillebror Magnus på besök.......ska bli kul att "prat lit med han". Han bor ju i Östersund annars men är just nu i Göteborg. Han tog visst fel på dan, hahahahahaha, och trodde att AC/DC var idag men det är imorgon. Ha så kul på Lisseberg, lillebror. Hade ju vart kul om lillsyster kunde kommit hit med med men det får vi ta en annan helg. Alla syskon träffas och prata, det skull jag uppskatta. Jag får väl ha en fest nästa år då jag fyller 40.........då måste ju ni komma......kramar


Love me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar