söndag 6 december 2009

Min helg


har jag haft det bra.

Migränen är äntligen borta och jag hoppas den håller sig borta nu ett bra tag. Varför den kom nu i veckan som var vet jag inte. Jag har mått bra men haft vanlig huvudvärk innan i veckan. Sen var jag ovanligt trött i veckan.........det var väl kroppens försvar och ska nog lyssna på den lite mer i framtiden. Mkt vila har det blivit i helgen.......


Det som jag är mest ledsen över är att jag missade stängningsdagen på jobbet. Jag får väl läsa anteckningar som mina kollegor skrivit. Jag har ju funderat på om jag skulle klarat dagen på jobbet men så fort jag ansträngt mig så har migränen blivit värre. I fredags kväll var det hemskt men jag fick en god natts sömn som gjorde att den la sig tillslut.


Indianerna dök upp i helgen....alltid några dagar för tidigt.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar