tisdag 29 december 2009

Nytt år

Jaha jag ska försöka att inse att nästa år kommer att bli bättre än det som varit.
Förra nyår var jag med mamma och Henrik.
Iår blir jag själv. Har inhandlat min mat till mig själv.
Jag har förstått att är man singel så är det där man hamnar.
Visst jag kan gå ut själv men det är inget som lockar mig, så det blir att sitta hemma i soffan. Äta gott och se på TV.
Jag har ju firat tillsammans med ngn i 4 år, men han firar på annat håll nu. Ny familj med har han skaffat. Lycka till med ditt nya liv.
Vissa går vidare med en gång, för mig tar det längre tid.

Jag tänker väl städa sen lite senare eller kanske imorgon, jag vet inte ännu vad jag orkar med.

Men jag tänker på dig

Love ya

3 kommentarer:

  1. ja du.. du är i mina tankar med, det ska du veta

    SvaraRadera
  2. Næsta år ær vi alla tillsammans...eller hur?

    /Camilla & Jimi

    SvaraRadera
  3. Jaha......varför skulle vi vara det?

    SvaraRadera