söndag 1 november 2009

Arla morgonstund

Fotograf Christer H
Jag är något irriterad på denna förkylning. Hur kan en doktor säga att den går över....DET HAR GÅTT 6 VECKOR FÖR FAN!!!!!

Senaste veckan har jag vaknat 2-4 ggr/natt för att jag inte kan andas på grund av att det är täppt i näsan. De senaste nätterna har jag suttit upp och sovit. Ingen bekväm sits........eller sovställning så att säga.

Imorse vaknade jag kl 04.30 och har vart vaken sen dess. Täppt i näsan och har väl snytit mig ca 10 ggr sen jag vaknade. Hostan ger sig inte heller. Jag drar i mig Pulmicort, äter Bisolvon och tar nässprej......vad mer ska jag göra.......slita av näsan kanske.......

Ingen feber så det är jag ju glad över.


Jag hoppas festen var kul, för er som hade ngn.......


Love ya......och det menar jag verkligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar