tisdag 24 november 2009

Jag trodde att


jag sovit mina timmar inatt....hmm jag var astrött på jobbet idag trots att solen var framme lite då och då. Idag var det lugnt på jobbet, det kändes att många barn var borta.


När jag sen skulle hoppa på min buss från Fridhemsplan skulle ju ALLA åka med den trots att det var två minuter till nästa 4:a. Så jag kom inte med utan fick snällt vänta på nästa......ibland så undrar jag varför folk måste ha så bråttom. Jag tänker ta det lugnt hädanefter...........det kommer ju en buss snart igen.


Sen jag kom hem har jag suttit framför datorn, jag orkar inte mer. Ont i ögonen, men det är ju november, regnets månad....=) snart kommer solen....eller hur?


Min hemlighet.....gissar ni rätt kommer jag berätta.....=)


Du är saknad


Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar