lördag 7 november 2009

*ler* *gråter* *skrattar* *njuter*


Det finns så mycket i mitt liv som gör att jag funderar. Inatt var jag vaken till halv fem. Visst jag pratade i telefon men iallafall. Du är ett sånt stort stöd för mig, det vill jag att du ska veta :-) .


På morgonen när jag vakna tänkte jag mycket på det vi hade pratat om. Vad jag vill, vem jag är och vad jag varit med om och hur jag ska hantera det på bästa sätt. Jag lyssnar mycket på vad andra har att säga. Jag tror att mina vänner kan läsa mig rätt bra. Det kommer att skrivas upp i min privata dagbok. Ingenting här för det är alldeles för personligt, tillhör mig och min verklighet.


Vad är verklighet egentligen?

Min verklighet är följande.......en vanlig dag i mitt liv......om nån är intresserad, beskriv du med på din blogg....:

Vaknar oftast av väckarklockan 06.00 och tar en dusch. Perfekt att vakna till.....=), sedan klä på sig och plocka undan.....bädda sängen.....släcka för att gå till bussen. T-banan från Fridhemsplan till Huvudsta. Jobbar mina timmar...jag älskar mitt jobb.

Hemresan till södermalm tar ca 35 minuter. Hemma blir det att jag slår på datorn, tv:n och sätter mig i soffan för att slappa och vips så har klockan blivit för mycket och det är dags att sova igen..........och så går det på repeat till fredag kväll....=)


Hur är era liv? Går det på repeat där med? Skulle vilja veta för jag tror ibland att jag lever ett tråkigt liv..........men jag vet ju egentligen att det är såhär att vill jag att något ska ändras i mitt liv så får jag göra något åt det själv......=)


Visst längtar jag efter någon att leva mitt liv med men just nu känns det som att jag måste ta hand om mig själv först. Jag åker upp och ner för mycket för att satsa på något och någon just nu.....hur jag ska göra detta ska jag försöka lista ut..........


Men nu får alla ha en helg precis som de vill.........
Och Laila, ser jag en hög med löv, går jag genom den och sparkar vilt omkring mig.......=)

Love ya

Ja just det, jag ska spara till långt hår igen..........tack vare Jenan....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar