måndag 4 maj 2009

Definitivt

Aldrig mer lita på en karl.
Aldrig mer.
Aldrig mer tro något.
Aldrig mer.
Aldrig mer kärlek.
Aldrig mer.

Det är kanske lite hårt att säga aldrig men just nu känns det så.
Jag kanske ska bli likadan. Utnyttja flera samtidigt, lova guld och gröna skogar, "jag vill bara ha dig" och andra idiotiska saker jag har gått på.........

Nej nu är det bara jag och mitt liv som jag ska fokusera på. Blivit tillräckligt sårad. Det sista jag fick veta var av en vän som berättade att hon sett han och hon på Börjes i Lördags. Nu räcker det. Jag går inte på fler lögner. Men jag har nog känt på mig detta ett tag nu så jag har förberett mina känslor på vad som skulle kunna hända. Nu har det hänt. Jag är besviken och sårad självklart. Men jag undrar hur många fler det är än jag.........

1 kommentar: