torsdag 7 maj 2009

Fundrar

En dag i taget.
En vecka i taget.
Jag lever mitt liv som jag vill ha det. Finns några orosmoment på himlen men snart är jag fri från dem med. Jag vill kunna göra vad jag vill när jag vill.
Dags att sluta klaga på mitt liv och min vikt.
Bara jag kan göra något åt mitt liv.
Bara jag kan sluta äta en massa skräp.
Varje dag när det ljusnar ute tänker jag att jag ska inte äta sött idag. Jag faller för frestelsen när det är dags att köpa cigg. Alltid dessa ta 3 betala för 2 godishögar inne på Pressbyrån.
Imorgon ska jag inte handla cigg så imorgon kan jag låta bli, hoppas jag.
Dags att röra på sig mer......jag tar det imorgon efter jobbet. Om det är fint väder går jag hem, hela vägen......=)

1 kommentar:

  1. Allt börjar i tankarna. Så du är på rätt väg. Kramar...

    SvaraRadera