tisdag 12 maj 2009

Hemma

Idag är första dan jag är hemma från jobbet sen jag började. Näsan rinner och jag har ont i halsen. Ingen vidare rolig sjukdom för jag har så ont i näsan av att snyta mig.
Idag är första dagen på mitt liv som definitivt singel. Jag avslutade kontakten igår efter att jag hade fått reda på att han har varit otrogen sedan början av 2006. Han har inte sagt nåt men jag har pratat med en person som berättat detta. 2009 har han visst haft 3 olika kvinnor hemma hos sig på helger. Visat upp en av dem i affären dit alla går.
Känner mig sviken så in i helvete och blind har jag ju tydligen varit med. Inte längre. Nu är det jag och endast jag som ska läka.
Tack och lov för mitt jobb och mina underbara arbetskompisar.......L, O, Z, S, A, Z, Y, S, S och S ni är alla guld värda och jag tycker det är så kul att arbeta med er. M i köket, du är en rar människa att prata med. Jag har kunnat vara öppen mot er och ni har hjälpt mig otroligt mkt, mer än ni någonsin kan ana. TACK

2 kommentarer:

  1. Vilket svin! Jag hittar inget bättre ord! Stora kramar till dig...

    SvaraRadera
  2. Härligt att du går vidare. Du vet att vi är många som står bakom dig.

    Kramis
    Mia

    SvaraRadera