måndag 25 maj 2009

Denna dag och denna vecka


Denna dag gav ju underbart väder, bara jag som hade fel kläder på mig.

Gjorde kransar till barnen på gården. Jobbigt men kul, de uppskattade verkligen det.

Imorgon ska jag till Chefen och prata tjänst....hoppas......!!!!!

På onsdag är det möte med bostadsrättsföreningen. Torsdag tror jag att jag kan slappa.....kanske gå hem från jobbet då.....=)

På fredag ska jag till Grönan om det inte regnar med Mia och se Hammerfall. Jag gillar deras musik och jag vill se dem spela live ngn gång.

I helgen blir det kanske att gå på Vasamuseet och se Titanicutställningen med Madde......och på söndag är det mors dag så då far jag nog ut till mamma en sväng om inget annat händer i mitt liv.....

Love me and ya

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig hela dagen i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till med chefssamtalet! Kramar...

    SvaraRadera