fredag 27 mars 2009

Blind

Nu har jag gjort det igen, blind som bara den. Ljug för mig och jag tror, jag borde lämna och gå vidare så känns det men det är så in i helvete svårt. Att prata går an men att göra är en helt annan sak. Det är bara att bita i det sura äpplet. Jag ska inte ta ut ngt i förskott men jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra nu. Nu åker jag väl ner i den där svackan eller gropen som jag kallar den. Hala väggar som gör det svårt att komma upp. Jag är så trött, så trött på allt.....men det är ingen som kan hjälpa mig utom mig själv. Jag vill inte gråta men snart kommer tårarna för jag kan inte göra ngt åt det som händer. Jag önskar jag kunde...tänk om det gick,min värld skulle se så mkt annorlunda ut då. Jag orkar inte fantisera om hur livet skulle se ut men absolut inte så här, singel och nästan ständigt ledsen i hjärtat. Känns som ngn har tagit förskäraren och skär långsamt men säker på handen....det gör så ont. Att jag kunde vara så in i HELVETE dum. Men nu ärdet som det är. Jag ska vara själv, det är inte meningen att jag ska vara med ngn för tillfället.....=(

1 kommentar:

  1. Men gumman! Snälla nån... Det här låter inte bra.

    Önskar jag vore närmare så vi kunde träffas. Vi får väl ta en fika i veckan som kommer.

    Varma kramar
    Mia

    SvaraRadera