söndag 29 mars 2009

Sällskap

Igår blev det en promenad till Gallerian mittemot NK tillsammans med en vännina. Vi gick och pratade hela vägen så jag tyckte inte att det var så långt. Kanske ska ta och gå in och hem från stan ngn gång. Lunch blev det i gallerian, sedan kolla byxor men det blev inga. Hem till vänninan och där blev jag kvar över middag och efterrätt och Earth hour. Rätt så mörkt var det i stan. Sedan var det dagsatt ta sig hem, tog ca en kvart att komma hem....så skönt. Slippa tänka på att kolla när bussarna ut mot Vindö går och veta att när man kliver av bussen efter en timmes resa ska gå 1,2 km i bäcksvart mörker ut i ingenstans. Nu var det bara att ta banan och så var jag hemma.....=)
Idag har min vännina och hennes man och deras 8-årige son vart hos mig och sett lägenheten. Fikade med E innan resten av familjen hennes kom. Fick hjälp med hur man spelar in på boxen, såom en stund ska jag kolla konståkningen som jag spelat in.....
Idag blir en slappardag, ingen promenad alltså.....men jag ska gå imorgon....

Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar