torsdag 26 mars 2009

Nya tag

Idag börjar jag lite smått med LCHF metoden. Till frukost blev det A-fil med linfrön och solrosfrön. En kopp kaffe och söka information om metoden som kanske kommer att förändra min figur till det bättre....hoppas jag iallafall. Jag hoppas att Mia har det bra i fjällen, att Madde inte jobbar för hårt, att Anna får mer jobb nere i Växjö, att Linda njuter av Thailand, att bror min har det bra hos sin vän uppe i fjällen, att mamma och Henrik kommer hit med mer saker snart, att Vilda njuter av sina promenader, att Jazzå har det bra i Väckelsång, att mina kära arbetskamrater på Hammarplast har det gott denna nattvecka, att Sabina och Sebastian har det bra och mår toppen och att de snart kommer upp till mig (jag saknar er), att Nadja har det bra, att pappa har det gott nere i Halmstad, att lilla syster yster har det bra i Sandviken, att lillebror har det bra uppe i Östersund och till sist mig själv, att jag kommer bli smalare och gladare och lyckligare......jag hatar några få människor och det har jag garanterat rätt till anser jag men jag lägger mindre och mindre tid på att tänka på dem. Idag skriver jag bara om dem....inte mer just nu iallafall......

Nej nu ska jag njuta av mitt kaffe och tänka på mina nära och kära, jag älskar er....<3

3 kommentarer:

  1. Hallå....Kul att hitta din blogg. Du kanske sa att du skrev en men det har jag i så fall glömt. Hoppas du trivs bra i nya lägenheten. Det man ser ser mysigt ut. Ha det så bra....många och stora kramar och tack för grattishälsningen.....Cia

    SvaraRadera
  2. Lycka till med LCHF... Det funkar!!!
    Jag är levade bevis; jobbigast är första veckan...Konstant huvudvärk!
    Glöm inte att "mäta" kroppen; vågen visar inte så mycket för mig i början utan jag märkte det mest på måtten!
    KRAM Madde

    SvaraRadera
  3. Lycka till gumman!

    Med LCHF, jobb och allt annat i ditt liv.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera