söndag 15 mars 2009

Söndag

Min Walkingcloset (eller ja, nej inte walking men garderob)
Gårdagen var trist, ensam hemma en lördag men så är det när man inte har pengar....=(

Skulle haft besök i helgen men det blev inställt....=(

Så nu är det bara att ta tag i mitt liv igen. Imorgon tänkte jag börja försöka dricka nutrilett 2 ggr per dag och äta 2 mål per dag.....=) Kanske jag kan gå ner några kg på det samtidigt som jag ska försöka gå promenader varje dag. Ska skippa att köpa periodkort nu så jag måste röra på mig om jag ska komma ngn vart. Har tänkt starta lite lågt och jag lovar ingenting men jag ska försöka iallafall.....=) gäller att vara positiv.


Gå till Mariatorget och se en film i veckan.

Gå till mitt gamla jobb i Vasastan.

Gå och handla på lite olika matbutiker med ryggsäck....

Hälsa på en kompis som bor vid Zinken.... (det är 4 promenader det)

Sedan blir det att ta mig runt Långholmen de resterande dagarna.....


Det ska nog gå, jag ska iallafall ut varje dag en halvtimma minst.....


Love ya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar