fredag 13 mars 2009

Nytt liv i Sthlm

Dags för en ny blogg och ett nytt liv i sthlm. Jag har en blogg på myspace men där läser kvinnan som min gubbe bedrog mig med och jag orkar inte längre med henne.
Jag är ny på att blogga och jag är väldigt öppen med mitt liv. Läs och ta det, annars är det bara att gå vidare.
Just nu är jag arbetslös, mina dagar ser ut så här;
vakna, frukostdags, söka jobb, gå promenad runt Långholmen, äta, titta på TV, äta igen, söka mer jobb och sedan somna i soffan. Självklart sitter jag vid datorn och skriver på msn väldigt ofta och jag spelar ganska många spel med....
Men annars är livet rätt lugnt just nu, idag har jag mått pest. Aldrig roligt, och eftersom jag är så öppen av mig skrev jag såklart på facebook att jag var ledsen och att jag har ont. Jag har fått frågor om vad detta gäller men det är min hemlighet och den kommer att komma ut men inte just nu för nu vill jag inte att ngn annan ska veta.
En av mina vänner ska till London på söndag, så glad för hennes skull. En annan vän har precis fått jobb i Växjö, hon som letat jobb i 6månader, GRATTIS. En vännina kanske är på väg mot sitt största äventyr i livet och jag stöttar henne så gott jag kan.

Jag ska gå vidare i mitt liv, mitt nygamla liv i sthlm. Jag har bott de senaste 4 åren i Tingsryd med en man som jag trodde kunde göra mitt liv lyckligt men tji fick jag. Nu är det dags för mig att ta en dag i sänder. Aldrig mer planera långt i förväg, utan leva i nuet, här och nu.
Jag har varit bra på att planera förut men allt har ju spruckigt så nu aktar jag mig för det.

Kort om uppbrottet är att han hade andra kvinnor vid sidan om. En i ett år (hon ringde var och varannan dag hem till oss) han ljög ju om vårt liv tillsammans och annat. En kvinna var han med i somras i vår säng. En har han haft som KK och så har det funnits några till.
Nu säger han att han saknar mig, vi får se hur det går.....inte den blekaste aning men jag lever mitt liv i sthlm och här ska jag stanna kvar.

Så nu hoppas jag på ljusare dagar och ett lättare liv

Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar