lördag 19 september 2009

Dippar....

...har väl inte bara jag.....eller?????
Det har vart en jobbig vecka och då tänker jag alldeles för mycket......hmm hur gör man för att inte tänka för mycket, nån som vet?
Jag kanske har för mycket fritid......

Idag har jag iallafall tvättat, ska städa innan mamma och Henrik kommer hit imorgon för att plocka ihop mina saker och möbler. Målaren kommer på måndag, det ska bli vitt i tak och på väggar......

Jag mår mkt bättre idag. Jag har sovit gott och pratat med rätt person som får mig att må toppen inombords.......pussar till dig.........

love ya

1 kommentar:

  1. Tack snälla du för din fin kommentarer i min blogg. Det värmde verkligen det där att höra om korten... Framför allt när man ibland inte tycker man fårtill någonting

    Självklart är det inte bara du som dippar... Likt förbaskat så är det tungt när man sjunker neråt. *slänger ut en liten livlina till dig*

    SvaraRadera