måndag 21 september 2009

Måndag påndag


Idag var jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara efter en natt där jag vaknade minst tre gånger. Det var varmt inatt. Imorse plastade jag in sängen, sedan gick jag till jobbet......nej jag tog bussen faktiskt. Jag har luftrörskatarr....IGEN.......kanske ska sluta röka....fast inte nu....=)

En bra dag på jobbet, lugnt och skönt inne på myran. Imorgon får vi se vilken avdelning det blir...=)

På hemvägen blev det en tur till Bokshopen på Karlavägen 4. Finska för nybörjare, del 1. 182 kr fattigare men sen blev det ju cigg och några smoothies med. Jag går fortfarande ner i vikt men jag rasar inte. Jag mår ju bra nu.........när jag äter på mitt sätt. Men på onsdag ska jag träna, och torsdag, och fredag och lördag och söndag. så fem dagar denna vecka blir det träning..........det fick jag iallafall göra.......tack doktorn.....=)


Bara glada smilies idag, sicken tur.......


Det har vart en bra dag och imorgon blir bara bättre....


Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar