fredag 18 september 2009

Direkt från hjärtat

Känner mig helt slut efter veckan som gått. Har haft lingonvecka med tillhörande ont i magen. Huvudvärk tre dagar i rad, och så in i skogen trött har jag varit. Men de finns de som har det värre, men jag ville bara få ur mig det.

Känns som om livet är på paus just nu. Jag känner för mycket, ska nog lägga in bromsen litegranna just nu........
Det är fredag kväll och jag sitter ensamen hemma i min lägenhet. Jag har ju inget samliv med någon just nu och därför blir det ensamt på kvällarna. Jag har behov av närhet men jag får vänta med det ett tag.
Ni som vet sen tidigare så har detta inget med mitt tidigare liv att göra, utan det handlar om nuet och de jag låter mig själv gå igenom. Jag längtar för mycket och jag får inte lika mycket tillbaka känns det som.
Jag är inte lika viktig längre, jag bryr mig om andra mer.............
Känns som att det är på väg bort.......jag vet inte.......jag vill inte...........jag vet ingenting just nu. Jag bryr mig så mycket om dig och dig och dig att jag kan inte riktigt koppla av, jag hoppas jag gör det inatt i min sömn, nu när jag vet att jag inte behöver ha ngn klocka som beordrar mig att vakna..........
Jag känner mig älskad............och jag älskar
Jag saknar och kommer fortsätta att sakna dig,
jag längtar och jag kommer fortsätta att längta efter dig,
jag vill sen får vi se............puss S

Love ya

1 kommentar: