tisdag 29 september 2009

Dunder och

....brakförkylning. Jag låter som en kråka, kraxig på rösten alltså. Snorar, hostar och har ont i halsen.........jag visste ju att det skulle komma. Jag jobbar ju på förskola med 105 barn, så varför är jag förvånad.!!!!!
Det är kallt som attans ute, jag vill börja använda termo, men då kommer jag frysa i vinter......
:( och det vill jag inte. Imorgon mina kära arbetskamrater kommer jag med böcker till er på N, M och H. Jag kunde inte motstå och absolut inte när de kostade 30 kr stycket.Imorgon ska jag leta vidare på bokrean i stan......slutar 4 och kan kanske vara lite folk, men det är nog en önskedröm.......kanske vi Mia kan ta en fika i stan då, jag ringer dig.........

Jag vill ha dig........PUSSAR på dig

love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar