söndag 13 september 2009

En morgon.....


...när jag vakna var hela världen ljus!!!!!! Har jag sovit för länge måntro....kl är elva snart och jag har precis fått i mig frukost och snart mina två koppar kaffe.
Jag var ju uppe till kl ett inatt och prata med C på msn......jag kan prata om vad som helst med han. En mkt bra vän, det finns inte många av dem nuförtiden........

Vet ej vad jag ska göra idag förutom att jag ska dammsuga och tvätta. Kanske kommer jag ut en stund lite senare. Ska gå och kolla på en plats som jag fått tips om, inget märkvärdigt men det ska va fint där.....

Ett stort leende vilar på mina läppar och jag är LYCKLIG........både i själen och i livet som pågår just nu. Har vart lite känslig i några dar men det har gått över nu. Tack E för pratstunden igår. Du fick mig att inse att det inte är ngn ide att fundera för mkt på det förflutna. Jag är ju sån att jag funderar men jag försöker att låta bli. För det mesta går det bra men ibland skiter det sig.

Nu får ni alla ha en bra dag......och är det ngt så messa eller ring.....

Love ya

puss till dig min S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar