fredag 3 april 2009

Jobb och underbart

Idag jobbade jag mellan halv nio och halv ett. Ute fram till kl elva då det var dags stt gå in och äta lunch. Barnen gick in för vila, jag torkade bord och plockade undan, sedan var det dags för en rökpaus, kolla hur jag ska jobba nästa vecka och sen var min arbetsdag slut.
Det är ju helt underbart väder ute. Solen skiner och det är så varmt och skönt. Hoppas att det blir lika fint väder hela helgen så jag kan ta långa promenader runt på söder. Kanske blir att jag går på bio med, alldeles allena.....
Ikväll kommer Madde förbi och vi ska dricka gott vin och äta en god tomatsoppa med keso. Mkt prat och prat kommer det nog att bli.

Jaja jag är singel i storstan och jag lever ett ganska bra liv. Önskar bara jag hade mer att leva på än de futtiga 2000 på en månad. Nu har jag 700 kvar att leva på tills sista april så jag ska ta det väldigt lugnt med spenderarbyxorna.....ska försöka med att bara handla cigg och inget annat för det mesta har jag i kylskåpet och frysen....äta upp där först och sedan se vad som behövs. Fan vad jag hatar att vara utan pengar.....

Nu vill jag ha en underbar helg och önskar att alla mina nära och kära får det med....ja just, kanske ska till Mia på söndag....

Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar