onsdag 15 april 2009

Strålande onsdag


Idag var det skönt att solen kom fram när vi var ute på gården. 8 - 10.30 var vi ute i den sköna solen, underbart. 2 nya barn kom till oss idag och 2 har flyttat över till de större barnen.

Efter jobbet hem en stund för att sedan in till stan för att träffa Mia och tog en promenad til söder, min lilla ö....=). Vi tog en fika på Ringen och sedan gick vi till Zinken längs med Ringvägen. Nu har jag ont i mina fossingar och smalbenen. In en sväng på Konsum för lite violglass och pölsa. Jag vet, det är bara jag som gillar pölsa men jag bryr mig inte......faktiskt.

Nu blir det att slappa i soffan...tänk att jag ännu en gång sökte in till lärarhögskolan!!!!! får se hur det går. Hör av er och lämna en kommentar mina vänner så jag vet att det är bra med er. Madde, vi tar fikan en annan dag, eller så möter jag upp dig på jobbet och vi tar en promenad i solen.....med fikapaus såklart.


Love ya

2 kommentarer:

  1. Visningen är mellan 11.30 - 13.00 på söndag. Vi kommer troligtvis att gå. Jag hör av mig på lördag eller söndag för närmare planering. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Violglass?! Vilket märke??? Kramar...

    SvaraRadera