torsdag 9 april 2009

Påsk.....och jag blir snart 39.....lycka

Det är hit vi ska flyga idag. Blå Jungrun i Kalmar sund. Jag ska bara damma av kvasten och leta reda på katten, var nu den kan vara.
Jag hoppas att ni andra möter upp för en dunderfest.....=)








Denna lilla växt hittade jag utanför tvättstugan. Härligt att se våren vara på väg. Lite snuva och rinnande ögon står jag ut med bara värmen kommer. På Lördag bär det av ut till mamma och Henrik för att fira lite påsk. Jag är inte så mkt för att fira högtider men vad gör man inte för sin familj.






Så nu är man ju ledig i några dagar. Ska bli skönt för en gång skull. Jag jobbar ju bara halvtid men det tar på krafterna när man inte jobbat ngt alls på 3 månader.

Love ya all och jag önskar er alla en GLAD PÅSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar