lördag 18 april 2009

Livet

Ja ni, livet är bra underligt.......Vet inte var jag ska börja eller var jag ska sluta. Så jag börjar ingenstans och slutar ingenstans. Önskar bara jag får svar......
Tänk om jag kunde vakna upp en morgon utan alla sorgliga minnen från år 2008...börja dagen med ett leende på läpparna. Jag har lärt mig mycket av allt som häänt men det sårar fortfarande. En dag kommer allt att bli bättre jag vet men just nu och just här är det inte så. Jag bor i min lilla kupol och andra någon annanstans. Jag är ensam men ändå inte, världen är ju full av människor som har det svårare än mig. Jag försöker tänka på det när jag mår dåligt. Jag har det bra, bättre än många.....
Hur kan man som människa stänga ute allt sånt som är dåligt och leva vidare? Jag gjorde ju det och jag fattar inte hur jag kunde leva normalt.....verkligheten var väl för jobbig....hmm
Att man som människa klarar av sådant är otroligt, jag är otrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar