onsdag 8 april 2009

Onsdag


Denna bonad hänger mellan garderob och toalett.
Min mummu har gjort den tror jag. Hon hade den i sitt hem
och nu finns den i mitt.








Ringen vi handlade i Rethymnon, Kreta 2007. Jag var så
lycklig och ovetandes då....ja tiderna förändras men jag mår
toppen idag. Har samma mönster på halsband och
hårsmycke. Jag ska tillbaka dit ngn dag







Mitt lilla troll. Du har följt med till alla de ställen jag bott på.
Segersjö, Lidingö, Vindö, Sandviken, Lidingö igen, Tingsryd
och nu Stockholm.






Mitt hjärta. Det glittrar och skiner och det är mig nära.









Sandslottet vi byggde i sanden idag. Jag grävde och barnen lekte

med det. Hajar i vallgraven, i slottet bor alla förskolebarnen.
Det har de själva bestämt men det finns en prins och prinsessa med.
Jag har haft en bra dag på jobbet och jag hoppas att alla haft det idag.
Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar