måndag 6 april 2009

Måndag











Idag började jag min dag med en tallrik fil, en kopp kaffe och ett litet glas juice. Sedan tog jag mig an Västerbron. Efter en halvtimmes promenad var jag på Fridhemsplan. Tog banan till huvudsta för att där promenera till jobbet.










Här är jag snart framme vid jobbet som är bland de bästa arbetsplatser jag någonsin haft. Trevliga arbetskamrater och underbara barn. Idag fick jag tom byta blöjor på en del barn, ett stort framsteg i mitt yrke och att de litade på mig. Även en liten stund på vilan var jag med.




Så här såg det ut från Västerbron när jag gick hem idag. Det är ju underbart varmt ute fast det blåste på bron. Jag frös inte utan bara njöt av solen och blåsten. Hemma kl 16, åt lite, tittar på TV nu.
Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar