lördag 3 oktober 2009

Bra med vänner.....


.....som hajar det där med det tekniska. Med tanke på att jag inte är så bra på det så tackar jag för din hjälp C. Nu har jag fått låna sladden som gör att jag kan koppla upp datorn på TV:n. Eftersom jag inte har ngn DVD så kan jag kolla filmer nu på TV:n, JIPPIEEEEEEE!!!!!

Annars är denna dag en sådan då jag njuter av alla konstens regler. Jag är fortfarande förkyld, hostig men inte ont i halsen längre.....=)

Men jag mår som jag förtjänar, UNDERBART..........


Vill ha dig.....Pussar i massor


Love ya


Ja förresten, hoppas ni hade trevligt igår i Sumpan mina kära arbetskamrater.....åt gott och spelade som proffs!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vi hade väldigt trevligt i fredags Anneli!! Meeen, vin och shots kanske inte är en så bra blandning.....eller jo....vill man ha ont i huvet så är det det!!! Haha :-)
    / Malin

    SvaraRadera