måndag 26 oktober 2009

I wish I could fly

Tänk om jag kunde flyga...att bara ta fart och flyga bort. Bort från allt som känns jobbigt, bara flyga över stan njuta av det som finns.
Jag hade en konstig dröm inatt....den avslutades med att jag hoppade och höll i tyngder som gjorde att jag bara föll längre och längre ner. Jag var på väg mot min död......
Jag visste att om jag släppte tyngden skulle jag överleva men jag kunde inte släppa taget......
Vad händer med mig
Vart är jag på väg
Jag svajar rejält just nu

Love ya

4 kommentarer:

  1. I believe I can fly
    I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day
    Spread my wings and fly away
    I believe I can soar
    I see me running through that open door

    See I was on the verge of breaking down
    Sometimes silence can seem so loud
    There are miracles in life I must achieve
    But first I know it starts inside of me, oh

    If I can see it, then I can do it
    If I just believe it, there's nothing to it

    SvaraRadera
  2. Sant det du skrivit är.......
    Undrar bara vem C

    SvaraRadera
  3. C är C som står med i din blogg i bland..
    kraaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Jag vet ju det nu......
    *kraaaaaaaaaamar tillbaka*

    SvaraRadera