tisdag 13 oktober 2009

Nu är halsen rossligare....

hur kan det bli så...? Varje dag kommer jag hem från jobbet och känner att det gör ont i halsen. Det låter fruktansvärt när jag pratar, hes, rösten spricker...........skulle nog må bäst om jag inte pratade alls men jag kan inte vara tyst.......hmm och med tanke på mitt jobb kan jag inte vara tyst.
Det var en person som gav mig rådet att jag skulle köpa mig en glass för att lindra det onda i halsen......jag ska imorgon göra så om detta inte försvinner, fast inte på det sättet som gör att jag hamnar i baksätet på en polisbil.....hihi

Jag har så fina vänner som får mig att må bra, en betyder väldigt mycket för mig......tack för att du finns i mitt liv

Love ya

Pst...ikväll lägger jag mig i min säng med positiva tankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar