söndag 18 oktober 2009

Trött......

som bara den är jag.....sov 4 timmar inatt, eller jag somna 04.00 och vakna 08.00 i en gästsäng hos Christer och Rosmarie.
Igår kom jag dit vid 5-tiden ungefär (på kvällen) och Christer mötte mig vid tåget. En promenad hem till dem och sen husesyn. En cider och sitta ner och prata.
Middag och rödvin.......kaffe och JA jag drack Whiskey...........otroligt ( så Mia, nu kommer jag att vilja ha whiskey =) till kaffet).
Sedan öl, butterscotchlikör.........mumsfillibabba vad gott det var......
Sedan var det mest prat om förskolan, Christers sambo jobbar på en förskola hon med. vi tycker väldigt lika och är väldigt lika som personer...........

Jag kom som sagt isäng, eller rättare sagt slocknade vid 4 snåret............så nu är jag seg som attans. Men en tripp till IKEA i Barkarby....(jag har hittat bordet jag ska ha i vardagsrummet)och sen hem........C fotade på Västerbron......jag lekte hans assistent.......så fina höstfärger nu.
Jag är så glad att jag bor i min fina stad Stockholm.

Tack för en underbar lördag ska ni ha C & RM. Jag trivdes som fisken i vattnet
men nu är jag så in i attans seg........var länge sen jag drack........bakis, men inte illamående eller nåt, bara trött.........

Längtar efter dig

Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar