måndag 12 oktober 2009

Måndag igen

Det är konstigt att helgen ska försvinna så fort.
En vecka, måndag till fredag alltså kan ibland kännas evighetslång medans helgen bara försvinner. Ta det rätt nu, jag älskar mitt jobb. Jag vill inte vara någon annanstans än där mån-fre men jag skulle önska att helgen hade en dag till. Så, då var det sagt.

Igår skrev jag om mitt liv i korta drag, ingen kommentar på det..........!!!!! Skit samma.....ville bara skriva om det. Sen vad ni som läser tänker vet jag ju ej......kanske inte va nån som var intresserad av det.

Jag är för det mesta positiv nuförtiden. Ibland hamnar jag nere på botten men håller utsidan kall så att ingen ser. En del av mina vänner kan läsa i mina ögon om jag är ledsen men inte alla. Ibland känns det som om mitt liv inte har någon mening alls.
Vad gör en människa värdefull? Det undrar jag.....

Jag hatar att ha indianer i busken på besök, jag önskar de kunde försvinna för alltid, jag får ju inga barn ändå........

Jag vill bara säga att jag verkligen vill, gärna här och nu

Love ya

2 kommentarer:

  1. Med tanke på vad du gått igenom så får man åka bergådalbana... Vare sig man köpt biljett eller inte. :-\

    Tyyvärr gör jag samma sak som dig. Stänger inne ledsmahet och värk så ingen ska se. Men så finns det dom som ser. Det är lite läskigt för man har ju så lätt att brista.

    *kramar om dig*

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket för kramen, den värmer i denna kyla.....=)
    Jo jag har förstått av din blogg att livet är upp och ner....skickar tillbaka en *kram*

    SvaraRadera