onsdag 21 oktober 2009

Jaha.......

...vart hos doktorn idag. Han rekomenderade vila och att jag ska ta min Pulmicort(vidgar luftrören). 140 spänn för det......suck!
Jag vilar, snorar, hostar, snorar och ja fortsättningen tror jag ni fattar.Jag smittar dock inte, det är ju skönt att veta för er som träffar mig........stackars dom som jag träffar på mornarna på väg till jobbet......hihi.......mer uppdatering om host/snor kommer.

Annars är jag trött och ska sova lite nu tror jag. Hörs lite senare

Love ya

2 kommentarer:

  1. Men du ska väl ändå inte träffa någon på väg till jobbet på några dagar?? Du ska väl vara hemma och vila och se till att du blir frisk nu.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Jaja, men jag tänker på de jag har träffat på under nästan 5 veckor...........jag vilar, men jag blir så in i h-vete rastlös

    SvaraRadera