söndag 11 oktober 2009

My life


Mitt liv....hmmm

Jag föddes på södertälje sjukhus, hade en underbar barndom med mamma, lillebror Jimi och mina vänner (jag kommer ej ihåg allt men mamma har berättat).

Skolan var väl ok......jag älskade min fröken i 1-3:an......Jag gick 1-6:an på Björkhaga skola i Tumba. Sedan bar det av till Lidingö och 7-9:an på Högsätra skola i klass b.........några namn kommer jag ihåg Anki, Annika, Magnus, Camilla, Per, Rickard......sen är det tyvärr stopp.....

Gymnasiet gick jag på Gångsätra skola, VDBU, tillsammans med Annika, Mia, Camilla, Lenita, Magnus, Patrik och flera, ja just det Pernilla.

Sedan vart det dags att börja jobba.......Lillfyrens förskola, Björklövets förskola (Lidingö) 88-99.

Pluggade upp betygen på komvux både på Lidingö och Värmdö.

Jobbade på en Montessori förskola på Värmdö ett år (0211-0311) för att sedan flytta till Sandviken för kärleken (stupid cupid) och jobbade på både vårdhem/stödboende och förskola.

Flyttade hem igen våren 04. Var arbetslös en hel sommar och självklart gick jag på pumpen igen......(en av de största idioterna på denna jord). Jag stannade kvar i sthlm ett halvåroch jobbade då på en förskola i Vasastan, Bubblan. Trivdes men ville bo med kärleken....."idiot" och det blev ju så att jag flyttade till Tingsryd för hans skull.........

Nere där i småland jobbade jag på förskola i 4 månader, pluggade på universitetet 05-06, jobbade på Börjes......opererade mig....fick sedan jobb på Hammarplast och trivdes utomordentligt där. Tänk er mig i fabrik........fan vad kul jag hade. Sen vart det ju så att allt kom fram....hans eviga otrohet......så han åkte ut till sin nya till slut.......

Flyttade hem igen till sthlm 081229.......bästa jag någonsin gjort.

Lite misstag under våren men nu mår jag toppen.
Arbetslös men till slut i april fick jag halvtid på Sten......., ni ska veta att jag saknar er.....kram.
Jobbar nu på en förskola i Huvudsta och jag trivs som fisken i vatten, hoppas bara på att jag och Boel får fortsätta efter denna termin.........älskar mitt jobb........med undantag för att jag blivit förkyld......
Sen så::::::::Du finns i mitt liv och det är underbart. Jag vet en sak.........och det vet du med.....puss


Tack alla mina vänner för ert stöd, utan er hade jag aldrig klarat mig.....Mia, Madde, Nadja, Anki och har jag glömt nån får ni hojta till.......jag börjar ju bli gammal...hihi......Anna (dig får jag ju inte glömma), Elisabeth och Christer........dåså alla vännerna kom med till slut


Love ya

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var intressant att läsa det här!
    En ny bloggbekantskap och dennes liv...
    Nu har ju inte jag varit med från början i ditt liv eller ens här i Sthlm.
    Men jag fortsätter gärna följa dig. ♥

    Jag vet att jag fått frågor av dig och jag ska besvara dom. Håll ut bara...

    SvaraRadera
  2. Javisst jag håller ut.....jag har ingen brådska.

    SvaraRadera